Γίνε μέλος
Αποστολή με email
Το email σας *
email φίλου *
CAPTCHA *
CAPTCHA Code *
Ανανέωση CAPTCHA
Μήνυμα
* υποχρεωτικά πεδία
Αποστολή
More
Ειδήσεις: ΑΠΘ
Όλες οι φωτογραφίες
Στόχοι του προγράμματος είναι, μεταξύ άλλων, η εξοικείωση με την ιστορία και αρχαιολογία της Μακεδονίας και η εκπαίδευση σε ζητήματα ανασκαφικής μεθοδολογίας.
- +
Ακούστε
από Archaeology Newsroom

Διεθνές θερινό σχολείο αρχαιολογίας και ελληνικής γλώσσας στη Θεσσαλονίκη

Ολοκληρώνεται στις 28 Ιουλίου 2017

«Διεθνές Θερινό Σχολείο Αρχαιολογίας και Ελληνικής Γλώσσας» διοργανώνουν για πρώτη φορά φέτος η Πανεπιστημιακή Ανασκαφή του ΑΠΘ στην Τούμπα Θεσσαλονίκης και το Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του ΑΠΘ, στο πλαίσιο της Δομής Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ. Στο Θερινό Σχολείο, που θα ολοκληρωθεί στις 28 Ιουλίου 2017, συμμετέχουν προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές πανεπιστημίων του εξωτερικού (Arizona, Cincinnati, Durham, Glendon, Harvard, Michigan, Oxford), που σπουδάζουν αρχαιολογία, ιστορία της τέχνης, ανθρωπολογία, κλασικές σπουδές και ιστορία.

Στόχοι του προγράμματος είναι η εκμάθηση βασικών στοιχείων επικοινωνίας στη νέα ελληνική γλώσσα με εισαγωγή στο καθημερινό λεξιλόγιο, η εξοικείωση με την ιστορία και αρχαιολογία της Μακεδονίας, η εκπαίδευση σε ζητήματα ανασκαφικής μεθοδολογίας, καθώς και η απόκτηση ειδικών δεξιοτήτων σε σχέση με την τεκμηρίωση, την καταγραφή και την επεξεργασία ποικίλων κατηγοριών αρχαιολογικών καταλοίπων.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπαίδευση των συμμετεχόντων στη μεθοδολογία και στις τεχνικές ανασκαφής μέσω της πρακτικής άσκησης στην ανασκαφή του προϊστορικού οικισμού της Τούμπας Θεσσαλονίκης, ειδικών σεμιναρίων μακρο-στρωματογραφίας και μικρο-στρωματογραφίας των ανθρωπογενών επιχώσεων, καθώς και μέσω σύγχρονων τεχνικών αποτύπωσης, τεκμηρίωσης και διαχείρισης αρχαιολογικών καταλοίπων (Φωτογραμμετρία, Γεωγραφικά  Συστήματα Πληροφοριών – GIS), ταφικής αρχαιολογίας και οστεοαρχαιολογίας, αρχαιοβοτανικής, αρχαιοζωολογίας, μορφολογικής και τεχνολογικής ανάλυσης της κεραμικής.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ και εδώ.