Η εταιρεία του δημοφιλέστερου αναψυκτικού στον κόσμο έχει χρησιμοποιήσει διαφημίσεις όπου ο Πύργος του Άιφελ και το EmpireStateBuildingαπεικονίζονται ως μπουκάλια της κόκα-κόλα. Το ίδιο έκανε και με τον Πύργο της Πίζας.
Όταν όμως επιχείρησε να «φορέσει» το μπουκάλι στον Παρθενώνα συνάντησε την ελληνική αντίσταση. Συγκεκριμένα η διαφήμιση έδειχνε τα μπουκάλια της κόκα-κόλα στη θέση των κιόνων του Παρθενώνα. Όλα αυτά το έτος 1992. Η εταιρεία δημοσίευσε ολοσέλιδη διαφήμιση στην CorrieredelaSerra, για να την αποσύρει στα γρήγορα μετά τις σθεναρές αντιδράσεις των Ελλήνων. Οι εκπρόσωποι της κόκα-κόλα έστειλαν επιστολή όπου ζητούσαν ταπεινά συγγνώμη από την Ελλάδα.
Οι Έλληνες, όπως είχε γραφτεί τότε στους NewYorkTimes, αποκαλούν την Ακρόπολη «ιερό βράχο» από σεβασμό προς τα αρχαία μνημεία που δεσπόζουν στο λόφο αυτό. Ο τότε γενικός γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού (και όχι Τουρισμού) Παναγιώτης Φωτέας δήλωσε ότι ο Παρθενώνας είναι «διεθνές σύμβολο τελειότητας χάρη στο συνδυασμό μορφής και κάλλους».